Genmab — Februar 2018
-
Er der nogle af jer som køber eller supplerer i disse niveauer?
-
Den er jeg med på. Det gør jeg også selv. Men hvis man tror en del på casen, er disse niveauer vel rent røverkøb!
-
Så vidt jeg ved, har mønsteret fra shorterne været at enhver form for nyhed er blevet brugt til at skabe usikkerhed og med AQR nu over 2% har de i hvert fald rigeligt incitament til at forsøge at gentage den strategi i forbindelse med regnskab og forecast
-
Med et fald fra over 1400 til lidt over 1000 burde aktien vel have fået de tæsk en beskeden opbremsning i salgs stigningen berettiger til. Problemet er, at der er en stor hedge fond der shorter, hvilket kan få aktien til at dykke langt der det rimelige for de usikkerheder der er opstået de sidste måneder.
-
I øvrigt endnu en dag hvor Anonymous er klar største nettokøber
e -
nettokøbere
-
Analysehus: Darzalex-salg steg 6,2 pct i USA i januar https://medwatch.dk/Medicinal___Biotek/article10331052.ece?utm_campaign=Middag&utm_content=2018-02-21 12%3A17%3A15&utm_medium=top&utm_source=Feed
-
Så du køber ikke, hvis den falder til de famøse 970?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind