Genmab — Januar 2018
-
Medmindre han vil sige noget der skal meldes markedet og så er det jo ligegyldigt. Sålænge der intet nyt er af deals og andre spændende tiltag så kan han jo intet sige der giver kød på casen, det er efterhånden ved at udvikle sig til politisk tågesnak:-)
-
Det vil være helt fantastisk hvis vi lukker i dagens højeste for en gang skyld

-
og i relation til at JPM for nyligt nedjusterede kursmål med 15%, og at det netop er JPM som vist nok for et stykke tid siden blev valgt af AQR til at varetage deres custody opgaver mv, så tror jeg Jan skal passe på ikke at lave "fejl" på sådan en gæste optræden hos JPM....
-
God start på 2018...nu må vi bare håbe at den virk´lig får momentum

-
Synes ikke der er meget negativitet i forhold til hvad der plejer at være når der aktiveres almisser. Der er dem der synes det er et latterligt aflønningssystem og så er der dem som synes det er fint......og så alle dem der imellem. Jeg tilhører gruppen at aflønningen slet ikke afspejler opnåede præstationer. Når et "opdagelsesfirma" er færdig med udviklingsdelen(den nemme del, forstået som enten går det godt eller også laver vi nogle emissioner og prøver igen) så skal de i gang med den svære
-
del, nemlig vedligeholdelse og ekspansion i eksisterende marked, det kræver som regel andre ledertyper og medarbejdere, har Genmab rustet sig til det? det er spørgsmålet. Det er bestyrelsens opgave og ikke som de fejlagtigt tror at berige sig selv på bekostning af aktionærerne. Jeg kender en stor kanon der sidder i 5 internationale bestyrelse, lønnen er cirka 300.000 for 2 halvårige møder, plus lidt personalegoder og ikke flere millioner i warrants.
-
I safety studiet af Tisotumab vedotin, står der december 2018 for extimated study completion. Hvornår ved vi så noget om safety og effekt, tror I
? https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT02001623
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
#optimist