Genmab — Januar 2018
-
Når. nu man tænker om AQR skulle "vide noget" - så tror jeg det er et stort nej, som Mcjean på sin vis siger. Prøv at tænk over at AQR er temmelig meget lang i Johnson, hvor Dara måske er et af Johnsons bedste kort. Det fortæller vel alt om, som Mygind også skriver, at det er ren gambling - den kortsigtede "voting" maskine der kører.
-
Uanset om AQR skulle være en gamlingmaskine, så er den i hvert fald programmeret rigtig godt. Han programmøren får nok en høj løn....
-
Mogan - Det er jo sådan set ikke mod bedre viden. Jo fundamentalt set er det aldeles mod bedre viden. Det er bare ikke det det handler om - deres viden er teknikken, hvor de mener de har deres egne kræfter med sig og samtidig momentum med sig i forsøget på at gå i dybden. De har læst en mulighed - en mulighed som måske (kun måske) er på vej til at blive lukket. Det tegner dog bedre og bedre
-
De har så stor en tank at den danske børs er guf for dem, de kan ryste træet og score kassen på frygten. De bruger så TA som redskab til at ryste træet(jeg ville bruge en stige). Det er gambling men de har styr på det ud fra matematiske beregninger og vi kan intet gøre, jeg tror de afdækker alle muligheder også shortsqueeze, så vi kan bare vente, men der er i mine øjne ingen tvivl om at de ikke er færdige, de vil fortsætte indtil nyheder kommer for tæt på.
-
Enig Mcjean - men det er nu bemærkelsværdigt så massivt Danske og Enskilda og for den sags skyld også nogle anonyme går ind i opløbet. Det virker ikke som det er en enkelt dags beslutning. Der ligger mere bag og mon ikke vi ser opkøbet fortsætte. Spørgsmålet er så hvilken part der først når sit mål.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind