Genmab — Januar 2018
-
Når Trumph siger han vil skærpe den amerikanske konkurrenceevne ved at svække $, så gør han det. Han er en handlingens mand, et sjældent fænomen blandt politikere, at han nogen gange taler før han tænker er så en anden sag og kommer måske af den manglende karriere-skoling udi det politiske løgnecirkus. Forvent $ kan falde meget endnu, måske ned i nærheden af 5, det er der nogen der mener, men ligesom med olie er uenigheden stor blandt eksperter.
-
Hvis dollar kommer ned mod dkr 5 vil ECB helst sikkert reagere.
-
Tror du selv på den ikke folkevalgte klovn Draghi kan hamle op med Trumph? Næppe Euroen er en dødsejler og ikke mange lande kan tåle et fald i euroen er mit gæt, så braser det hele sammen renter eller ej. Globalisterne ligger som de har redt nede i drømmeland med deres urealistiske visioner om en fælles valuta. jeg ved ikke hvor langt $ skal ned, men det skulle ikke forbavse mig den falder yderligere.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind