Genmab — Januar 2018
-
Det er sundt med tvivl, uden tvivl ingen refleksion. Jeg tror ikke på den store effekt her og nu, som et vidundermiddel, men jeg tror det kan have effekt kombineret med noget andet, der vil dog gå en rum tid før det når markedet, hvis om overhovedet. Jeg tror mere på axl indtil videre, men som jeg skrev, jeg håber jeg tager fejl, men træerne vokser sjældent ind i himlen. Men i morgen bliver vi vel lidt klogere og måske jeg tager klaphatten på igen.
-
Der blever præsenteret prekliniske data I morgen som viser effect I 25% af lungekræft tests
-
Man ser meget positivt på disse reultater der som JKY skriver fremlægges af Limo Chen
-
Bristol Myers er faktisk længere fremme med deres fase 2 forsøg I coloncancer dara/opdivo. Der er også flere patienter rekrutteret
-
Jeg spurgte på q/a. Winkel mente vi kan se resultater fra dette I år
-
Vedr. dagens UBS analyse. Så forventer de dara peak sales I 2033 på USD 9,1 bill. I 2025 forventer de 7,3 bill salg. Største risiko til deres tal er success for CAR-T
-
Ved successful launch mener de tiso kan sælge for 500 mill USD pr år og AXl for USD 1 bill pr. år
-
Ofa I MS forventer de peak sales på USD 1,2 bill I 2029
-
Value split er følgende: dara 1056, ofa 97, tiso 42, AXL 22, pipeline 83 og cash 89. Alle tal I DKK
-
Fy for den lede rødbede vi er på vej nedad lige nu

-
AQR er allerede heavy short. Jeg synes ikke man ofte ser short positioner højere end det de allerede har
-
Det er så irriterende med AB, at man ikke kan se hvem af "røvhullerne" det er der hælder aktier ud! For Som GB siger, så er AQR allerede rimelig heavy short - så kunne være dejligt at se hvem der er, som sælger.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind