Genmab — December 2017
-
Jeg bliver simpelthen nødt til at sige, at uanset om Genmab måtte have givet anledning til en misforståelse om guiding, finder jeg det dybt uprofessionelt og helt uden for al rimelighed, hvis analytikerne i dag med deres mangelfulde rådgivning har bidraget til at deres kunder har solgt ud.
-
Kommer der slagstal på næste tirsdag/onsdag?
-
*salgstal
-
Tak.
-
@Graneman: - Konklusionen virker til at være, at analytikerne i hvert fald ikke skal ud og hæve deres estimater for Darzalex, og jeg tror, at det vejer tungest for det kursfald, vi har set i dag, siger Anne Sophie Riis, der er børsmægler hos ABG Sundal Collier.
-
der er kæmpe stor forskel mellem de forskellige anal-ytikere efter min mening. der er nogle som her helt nede i materien og forstår virkelig casen - og hvis de er det mindste i tvivl, så undersøger de sagen (CITI, Nordea bla) - og så er der de der anal-ytikere som bare snakker ud fra hvad de "føler" lige i det sekund de bliver interviewet..."brøle-aber" kalder jeg dem for....
-
Analytikerne burde opjustere kære Riis, alene af den grund at PFS er langt over 50% og vi nærmest lige meget kombi med Dara taler om kronisk sygdom for mange og derved meget større topsalg end for bare 1/2 år siden..........det ville være seriøst, men det sker nok ikke ovenpå den børnehaveudvikling i dag.
-
Og bare for at understege pointen viser forsøgene, at jo før du for Dara jo bedre er det, hvilket jo giver endnu større succeskriterie og burde fører til opjusteringer, især når manglende 20 mill$ givet i rabat kan give forholdsvis store nedjusteringer, men som kbsv skriver.......lemmingeeffekten er stor blandt korpset.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind