Genmab — December 2017
-
Yep de er meget aktive og før i tiden meldte man royalties sådan når man havde lyst virkede det til, nu melder de dem med det samme. De ved kursen er lav og de ved måske også hvorfor eller har en god ide om hvad en af årsagerne kunne være og derfor gør de alt for at presse kursen opad.
-
Ja Mcjean de mener kursen er for lav og at der er en risiko ved at den ligger lavt. De ønsker at forblive selvstændige i stedet for at få en overpris her og nu. vil hellere et længere træk. Kort og godt er det fordi de tror på Genmab. Insidere sælger ikke når de må - kun hvad er er nødvendigt.
-
Kan også være de bare nurser deres fans og benytter den "åbne politik", men min næse fortæller mig der foregår et eller andet på et højere plan og jeg har nu sat min allierede i højeste beredskab og udstyret ham med en endnu stærkere kikkert over på havnen:-) Det er også lidt mærkeligt at de på R&D vil fortælle nyt om Tisotumab uden der er kommet nye data. Det kan blive et vildt R&D hvis de skruer helt op for volumen tænker jeg.
-
Bare rolig, det er altsammen indregnet i prisen
Ha' en god dag alle! -
-
Jeg kan se Eatwell deltager her: http://ir.genmab.com/releasedetail.cfm?ReleaseID=1050595
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind