Genmab — December 2017
-
God morgen.

-
Graneman...De analytikere jeg har set og hørt kommentarer fra forstod stort set med det samme at der var tale om en kommunikationsbommert. Det var fire af dem ude med i medierne umiddelbart efter. Se links i historikken.
-
Kan du specifikt finde nogle analytikere som på baggrund af Eatwells fremlæggelse har nedjusteret deres estimater på Dara-salg i 2018.
-
Det var markedet som misfortolkede Eatwells udtalelse - ikke analytikerne. De var hurtigere med præciseringen end Genmab selv: http://borsen.dk/nyheder/avisen/artikel/11/186904/artikel.html?hl=YTozOntpOjA7czo2OiJHZW5tYWIiO2k6MjtzOjQ6IkNpdGkiO2k6MTA7czoxMzoiR2VubWFiIEdlbm1hYiI7fQ
-
Det tillader jeg ikke rigtigt at regne med.

-
Stockbull..."Markedet" består af markedsdeltagere som kan være lang eller kort - også i shortpositionering. Det er deres adfærd i en given situation medierne efter bedste evne prøver at tolke på.
-
Fordi nogle store hedgefunde sætter algoritmerne i svingninger i denne og hin aktien er det jo ikke ensbetydende med at der fundamentale overvejelser bag dette.
-
Det har du ret i Helge. Alligevel utroligt at genmab skal falde saa meget og jeg under mig over at der ikke er nogle store funde der sampler op paa nuvaerende niveau og hvad skal der til for at faa vendt den kedelige kursudvikling. Virker heller ikke som om nogen tror pa M&A
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind