Genmab — December 2017
-
Hvor mange tror du vil sælge ved 1450 efter 3-4 mdr. i dass? Mange vil sælge i håb om tilbagekøb og mange vil sælge som køber i 600-1000 gennem de næste mdr. Det er næppe nok, men der vil sidde nogle store poster og forhandle priser og nogle vil så opnå bedre priser indtil 90% er nået. Klogeågerne vil så sidde tilbage med et horn og trutte i, altså de private investorer der ved at prisen er for lav, men de er sat skakmat. Jeg tror ikke selv på at scenariet er videre realistisk for Genmab
-
Jeg holder på mine aktier ligesom så mange andre gør...men som sagt der er ingen der ved hvad vej det går .... nej jeg er ikke fast i troen som du siger...jeg frygter bare vi ikke har set bunden da vi er oppe med nogle store kræfter og ingen aner hvornår de slipper grebet...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind