Genmab — December 2017
-
Det har de sikkert heller ikke gjort - men vi ved det faktisk ikke.
-
I Børsens mandagstillæg ("Penge"), var der en liste over de største aktionærer - og der fremgik JJDC ikke
-
Men efter at have haft fat i Rachel - som fortalte, at ikke alle aktionærer er navneregistreret - kiggede jeg på samme liste fra for +12 måneder siden (før vi fik deres -5% meddelelse). På den liste fremgik JJDC heller ikke
-
Det plejer at være nu her lige efter ASH de sælger lidt for at kunne betale deres skat, så vidt jeg husker
-
Det er kun BlackRock som er over 5%. Fremgår af genmab.com
-
Jep - de lavede et kapitalindskud ved at købe 10% af aktiekapitalen i nye aktier ifm daraaftalen
-
JJ er gået under 5% - og deres aktier er åbenbart ikke navnenoterede. Så hvor meget de har tilbage vides ikke
-
Umiddelbart virkede det dog på RAchel som om JJ stadig har sine aktier
-
At den har sjælden set mere sørgelig ud, må vel også give stof til eftertanke....Ser da ud til at de sidste 1,5 års nyheder hermed ikke har bragt os videre når det kommer til stykket. Tarvelig udvikling som efterhånden er uudholdelig at se på - lad os håbe det retter sig - HURTIGT.
-
men det var bare min blindtarmsfornemmelse
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
