Genmab — December 2017
-
Jeg forstår ikke jeres diskussion om Car-t. Det er det samme som at skulle købe en ny bil og så tænke: Ej jeg venter lige da vi snart kan købe flyvende biler(der går mange år). Vi aner ikke om Car-t overhovedet kan opnå en sikkerhedsprofil der kan godkendes til andet end longshot. Personligt tror jeg det har meget lange udsigter da bivirkningerne er ekstreme.
-
Kig på abstractet som Dr Usmani omtaler PFS på 95% efter 12 mdr. 43% Scr, Dara kan jo ikke undgå at blive involveret i primæbehandling og med en PFS over 50% mange år frem i tiden, forventer jeg faktisk at analytikerne omjusterer deres kursmål efter ASH, da de slet ikke har taget nok højde for vedligeholdelsesbehandlingen.
-
Tror det er mere sandsynligt at putte Dara i benzintanken og opnå flyvende bilteknologi end at Car-t skal udfordre Dara i nærmeste fremtid eller om overhovedet, men det er så bare min holdning, dermed ikke sagt at det ikke er godt at være opmærksom på teknologiens mulige muligheder.
-
Jeg forstår heller ikke diskussionen om CAR-T.... Det jeg til nu har læst. Så er det da interessant, men det ser ud til at have meget lange udsigter. Før det "eventuelt" skulle kunne blive en konkurrent.... Men når kapable personer som JV og Sukkeralf, kigger nervøst den vej. Jamen så skal jeg som Genmab investor også være nervøs... Men som sagt, er det ikke lykkes mig endnu at forstå hvorfor?
-
Det har meget lange udsigter - og lige som dara vil duobody & car-t starte langt nede i rækkerne. Grunden til bekymringen er at det her kan forstyrre topsalget. Men vi ved det ikke
-
Car-t's bivirkningsprofil er udfordrende. Men hvis det lykkes at tæmme den, så er til gengæld effekten frygtindgydende. Bb2121 ser ud til at have god bivirkningsprofil. Men det er rigtigt at der er lang vej for car-t til markedet. Og når (hvis) det lykkes er vi stadig kun i RRMM. Altså der hvor dara allerede er standard of care.
-
Raun: Fordel ved CAR-T er ganske enkel. En behandling og ved success er du kureret. Meget billigere end 5 års dara/rev/dex
-
Cancer Archives
Get the latest biotech news for Cancer, including the latest research, partnerships, regulations, and technology advancements.
Labiotech.eu (labiotech.eu)
-
Jeg ved der er vanskeligheder med CAR-T. Det bliver man jo konstant mindet om her på chatten. Men det betyder da ikke jeg er så blåøjet at jeg vil ignorere fordelene. Det er da ekstremt dumt hvis man gør det

-
Novartis hat oplyst at en CAR-T behandling er USD 500000. Og pengene retur ved manglende respons. 1 års dara/rev/dex er vel mellem USD 200000 til USD 300000 hvis det slår til. Gange 5 er så USD 1000000 til USD 1500000.
-
-
Nu er det Celgene/Bluebird der vil være den største trussel mod Darzalex, og der er det for tidligt at snakke om pris.
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind