Genmab — December 2017
-
Jeg er stadig rolig. Vi har ikke fået nogen dårlige nyheder. Tror mest at den lange sidelæns bevægelse i kursen over 2017 skulle slå ud til en af siderne. Overfortolkning af salgstallene viste så vejen. Indenfor et halvt års tid har vi solid data som kan rykke væsentligt, hvis de indfrier
vore forventninger. Mener en af de seneste analyser, jeg læste, troede på 20% på kursen i positivt udfald. Analytikerne tror stadig på Genmab så vi er ikke er alene, selv om det godt kan føles sådan
-
-
Når de detaljerede data lægges frem på tirsdag, vil Andrew Carlsen især spejde efter oplysninger om effekten i de enkelte patientpopulationer og hvor mange patienter, der er MRD-negative (minumum residual disease, red.), det vil sige ikke har kræftceller tilbage.
- Vi har fået de overordnede data, og det bliver nu interessant at se tal for delpopulationerne. Spørgsmålet er hvordan patienter, der er relativt raske, responderer sammenlignet med patienter, der er mere syge.
-
@bibob, hvad får dig til at tro, at CAR-T nogensinde bliver firstline??
-
Det skal blive interessant at se, om man kan fjerne forekomsten af knoglemarvskræft i de patienter, der er mindst syge.
- Hvis man kan vise en meget høj grad af MRD-negativitet, vil det reelt set betyde, at man skal bruge Darzalex i kombination med Velcade meget tidligt i patienter, fordi flere vil kunne holdes sygdomsfri.
Referatet af Alcyone-studiet, som er lagt ud på ASH's hjemmeside, viser en MRD-negativitet på 22,3 pct. mod 6,2 pct. i gruppen,
-
der ikke fik Darzalex, men alene de tre øvrige lægemidler.
Analytikere sigter efter, at Darzalex på sigt når et samlet topsalg på op mod 10 mia. dollar i knoglemarvskræft, og data fra studiet, kan ifølge Andrew Carlsen underbygge forventningerne om, at salget vil nyde godt af, patienterne både vil blive behandlet tidligere for deres sygdom og også over længere tid, fordi de lever længere.
-
-
@mobbyduck1. - Jeg tror absolut heller ikke de bliver first line. Så er det da først efter Dara er gået af patent. Det jeg mente var at det tager lang tid for et produkt at komme så langt som Dara er nu.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind