Genmab — December 2017
-
@Note. Jeg synes det er fint at Jan går ud og siger at han har højere langsigtede salgsestimater end markedet samt at han minder om markedet har overvurderet salget for 2017. Dog ville det være endnu bedre hvis han kunne komme med supplerende oplysninger og hvordan han mener salget på de 10-13 mia han snakker om. Eksempelvis en kurve fra 2018-2025
-
Oprindeligt meldte de ud med et estimat, hvor man lagde 1 mia usd ovenpå hvert år. Dvs. ca. 2 mia for 2018, 3 mia for 2019 etc. etc. Nu er man naturligvis blevet lidt klogere på markedspenetreringen og hvor lange behandlingsforløb man kan forvente, så tallene vil sikkert være højere nu. Specielt hvis subkutant viser lige så flotte resultater, og Maia imponerer, så vil 2019 kunne blive ret fantastisk
-
Stockbull ,, tror du har ret med at der bliver lukket shorts ,, jeg har købt lidt Novo her til morgen , så C 20 ser fornuftigt ud idag
-
Børsen skriver idag at det gennemsnitlige kursmål for Genmabs aktie blandt 15 analytikere er 1140. http://penge.borsen.dk/artikel/1/355362/bank_of_america_loefter_anbefaling_af_genmab_aktien_i_hopla.html Det er da helt forkert. Jeg har 20 analytikere på min liste med GAK target 1515
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind