Genmab — December 2017
-
God morgen.

-
-
Tak for det jkj. Det bliver spændende at følge forløbet med alle de label og geografiudvidelser vi (forhåbentlig) får i det
nye år -
Fint tal i dag! På ryggen af oktober ser det rigtig flot ud
-
-
Genmabs guiding kommer pænt i hus i år.
-
- Jeg havde et estimat på 91 mio. dollar, så salget er lidt bedre, end jeg havde ventet. Der er tale om en beskeden vækst, men der var også færre klinikdage i november, så underliggende var væksten på 7 pct. på månedsbasis, hvilket egentlig er rigtigt pænt, siger analytiker i Sydbank Søren Løntoft Hansen.
Han regner dog ikke med, at salgstallene vil få større betydning for Genmabs aktiekurs. - Jeg tror, at man skal være varsom, når man konkluderer på tallene. Der er tale om et bruttosalg, mens
- Jeg havde et estimat på 91 mio. dollar, så salget er lidt bedre, end jeg havde ventet. Der er tale om en beskeden vækst, men der var også færre klinikdage i november, så underliggende var væksten på 7 pct. på månedsbasis, hvilket egentlig er rigtigt pænt, siger analytiker i Sydbank Søren Løntoft Hansen.
-
Jep. RoW kommer til at bestemme om vi lander over eller under 1,3b
-
Solsen. Det er vi vist efterhånden vant til. Tror at mange faktisk ånder lidt lettet ud pga salgstallene uagtet at kursen falder.
-
Sorry.

-
Tror også vi bliver tvunget til at vente til recept tallet for december kommer, før der en lille mulighed for, at salgspresset letter. Tiden på året gør, at der ikke er mange der vil købe op nu og risikere et tab så sent på året. Bogen er lukke for mange større aktører...men vi får se..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind