Genmab — December 2017
-
Hvad får dig til at tro det, joachim? Og hvorfor lige den 14 jan?
-
det er da OVER EN GENNEMSNITS DAG
-
hov, ramte caps lock
-
rolig nu, det kommer ikke til at ske, selvom OHW håber på det
-
medmindre vi får et chok onsdag morgen
-
lad os håbe vi ikke gør det!
-
Men er nu glad for at man kan supplere billige Genmab aktier op på dette niveau

-
Med den negative bias der er i aktien lige nu, så skal der enog meget gode recept tal på bordet onsdag morgen, for at få kursen til at stige. Lidt "flove tal" vil blot resulterer i, at traderne (ikke nødvendigvis shortere) blot trykker lidt hårdere på speederen nogle dage, så er den ged baseret og ned trenden genoptaget.
-
Aduro Biotech Announces the Initiation of a Phase 1/2 Clinical Trial of BION-1301, a Novel Anti-APRIL Antibody, for the Treatment of Multiple Myeloma http://investors.aduro.com/phoenix.zhtml?c=242043&p=irol-newsArticle&ID=2323132
-
Parasitism.. Jeg forventer at jnj regnskab vil vise tydeligt at darcalex ikke har tabt pusten og vi vil derfor blive vurderet op efter 14 Jan.. så hvis JNJ skal købe billigt så er det ved at være tid.. Foråret bringer somreget gode tal frem ved genmab regnskab, og forventninger tror jeg bliver opfyldt ,, jeg har stor tiltro til genmab.....
-
Jeg er helt enig i at det vil være attraktivt for J&J at købe Genmab. Jeg er ligeledes af den overbevisning, at J&J absolut køber Genmab på et tidspunkt, tror dog ikke at det allerede kommer nu her, men først når der kendes mere omkring DARA i solide. Hvis det var nu, at de ville købe Genmab, så tror jeg allerede at de havde afgivet bud. Men jeg tager gerne fejl! Ellers er vi ude i teorien, som du også nævner med at det skulle være bestilt arbejde at holde kursen nede, mens der bliver kalkuleret
-
på et bud
-
36/37 14.43, JKY
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind