Genmab — December 2017
-
Man skulle mene at kursen er ved at være interessandt for J&J . De kunne jo nøjes med at købe darzalex delen - hvad mon den er værd ? synes jeg har set Jyske bank indikere indre værdi på 1200kr for darzalex delen. Kunne man forestille sig J&J køber rettigheder til darzalex for 1500-1800 og Genmab køre vidre med resten af pipelinen .
-
Mumtaz - mit bud er at der er en del, som holder sig under de 0.5 %. Vi ved reelt set ikke hvor mange %, som egentlig er shortet.
-
Det kan vel diskuteres. Hvis der er mange der ligger over 0.5% i en vækstaktie som Genmab og der ikke er nogen grund til faldet vil jeg mene det kan være farligt for shorterne at flage de har over 0.5% for jo flere shortere der skal ud jo vanskeligere vil det blive for dem. Hvorimod hvis du ligger under 0.5 % kan de lurepasse hvad den over 0.5% gør
-
DDB kommer nok til at sælge en masse aktier i dag
-
ja fra i fredags
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind