Genmab — December 2017
-
@gentogen, man kan måske forstå at det vurderes delvist negativt, fordi man dog næppe får fuld valuta for pengene, når der er tale om forskning mv. Men det kan i hvert fald på ingen måde vurderes så negativt at det kan koste hverken 5 eller 10 pct. på kursen.
-
Salgsstyrke? Mener du marketingafdeling, så har også det været kendt længe, allerede sidste år hyrede de en leder til denne afdeling. Der er intet nyt i casen overhovedet og har ikke været det i mands minde. Strategien er kendt, kalkulationerne er kendt og holder, udviklingen kører på skinner, det eneste der halter er nogle techdealsm, endet er jo åbenbart svært hvis alle de store tror de kan lave det hele selv og ikke har brug for de eksperter genmab har, men de skal nok komme krybende tilbage
-
Det er langt fra usædvanligt at præ-klinik og ofte også fase 1 programmer har negativ værdi. GEN var på et tidspunkt endda vurderet lavere end kassebeholdningen
-
En seriøs værdisætning lige nu vil kun tage afsæt i dara, ofa og en lille smule tf-adc
-
Hvis analytikeren er generøs, vil resten være dcf neutralt
-
...og har sgen ikke en et-cifret royalty på axl-adc?
-
Der bliver godt nok snakket meget Genmab kurs herinde, og det bliver der nok også fremover, og ikke noget mærkeligt i det. Den gang kursen bare gik op var der også meget snak om den..... mon ikke man glemte at trykke på bremsen på et tidspunkt ? Jeg tror det ! Kursen kan være påvirket af mange ting...... og nu kommer jeg så til det, som jeg egentlige ville sige -:).
-
Jeg giver da Vitus ret i, at der skal mange gode nyheder til, for at opveje en bagatel med negativt fortegn. Vi så det også, da JNJ sløjfede et forsøg, der var uden væsenlig betydning, og man ville ikke binde flere penge i det. "Ned i hullet" med kursen på Gen. Jeg kan ikke få øje på, hvad Gen skulle have meldt ret meget anderledes ud, end de har gjort. At vi får færre milestonesbetalinger end i -17, kan vel ikke overraske nogen. Vi har jo fået næsten alt, hvad der er udsigter til ang. Dara.
-
Men hvad er der så egentlig snart tilbage som tungtvejende begrundelser for det massive kursfald? Jeg synes efterhånden, jeg har set jer pille det meste fra hinanden, og det der står tilbage er uheldig eller amatøragtig kommunikation. Det kan nok ryste en aktie. Men det er jo ikke substantielt.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Men nu, f.eks., skal jeg til eksamen på tirsdag og har ikke meget tid tilovers .. 
Hvilket niveau ?