Genmab — December 2017
-
@mcjean - er det virkelig sandt at det har været kendt i to år at man ville øge omkostningerne til det udmeldte niveau i 2018? I så fald er det hele da fuldkommen til hest. Jeg prøver at finde en rationel begrundelse for kursfaldet, men det meste viser sig at være varm luft.
-
Winkel har lige så langt tilbage, som jeg kan huske, fortalt alverden at indtægterne fra Darzalex skal bruges til at financiere udviklingen af den/de næste vindere. Derfor ved enhver at når de tre ADC'er skal videre i klinikken, så koster det knapper.
-
Separating Hype from Hope About CAR T-Cell Therapy News - https://www.myeloma.org/blog/dr-duries/ash-2017-separating-hype-hope-about-car-t-cell-therapy
-
der er intet overraskende ved omkostningsbudgettet for 2018 - der er nu 4 kliniske programmer og det har været annonceret i laaaang tid
-
Det eneste overraskende var at Eatwell kunne finde på at koble omkostningsniveauet med omsætningsniveauet
-
dumt spørgsmål i øvrigt - hvad var lukkekursen? Min Nordnet ser lidt underlig ud
-
mange tak for det - min skærm viste 1027. Det så lidt underligt ud...
-
Er der noget på vandrørene omkring IND filing af cd3cd20? Det må næsten være sket
-
det syntes jeg også - det er sgu da lidt af en begivenhed, når man tænker på mængden af forarbejde... I det mindste kunne de melde ud, når IND'en bliver accepteret hos myndighederne
-
her på bagkant og med en passende beskeden afkølet pinot noir sidder jeg og kigger på R&D præsentationen (måske vi skal til at kalde den for "Den Unævnelige")
-
På beskrivelsen af Hexa-DR5 står der, at target er solide
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind