Genmab — December 2017
-
Vi taler altså om at det er én af verdens mægtigste medicinalkoncerner, hvis fulde opmærksomhed og skræmmende effektive salgsstyrke, der er ude og sprede Genmabs guldfugl over hele verden, og det har vist sig at være gået meget hurtigere end andre før dette middel. Så reagerer nogle hysteriske kællinger på at der - måske - lige mangler en my i salgstallene for september, - hvad der så ikke rigtig gjorde alligevel.
-
Graneman, Jeg kender de fleste af de mest aktive skribenter her i chatten fra bla. investormøder, privat besked samt mailkorrespondance gennem flere år. Jeg kan love dig for at ingen af dem har skjulte dagsordner.
-
Tak for anbefalingen. Men jeg vil holde mig til den generelle kritik frem for den personlige og bare opfordre til, at man ikke spreder sin ukonstruktive negativitet, fordi det skaber så meget dårlig stemning til skade for lysten til at investere. Så jeg håber, den enkelte debattør tager det til sig og holder sig til at skrive konstruktivt.
-
hmm - kunne det ikke se ud til, at A/B om ikke er ved at sænke salgsfarten, så i det mindste er begyndt at købe op igen?
-
væksten i salget må alt andet lige være det allermest vigtige for genmabs aktiekurs, det kan ikke være forkert at debattere
-
Tror faktisk set i et øjebliksbillede(efter at have smidt klaphatten) at shorte Genmab giver særdeles god mening fordi intet sker før salgstal kommer. Der er dog lige et stort MEN og det er at det bliver 40% mere omkostningsfuldt for J&J og betale Genmab royalties, det er alligevel en pæn sjat hvis det sker, så alene det ville fra holde mig fra at sætte en short som privatinvestor.
-
Graneman...Alt det er jeg meget på vagt over for og været det siden jeg startede som debatredaktør her.
-
@Thomas, det var egentlig ikke bekymringen om væksten, jeg hentydede til. Men lige i dette tilfælde er det bare meningsløst at blive ved med at bringe vækstbekymring på bordet igen og igen, når der intet nyt er at sige om det andet end, at det går som planlagt. Det har været vendt og drejet utallige gange, vækstbekymringerne, men dem der gør det, fører ikke noget nyt til bordet, som imødegår de faktiske forhold derude.
-
på grund af daras værdisætning ifht resten af GEN er salgsvækst i det store hele det eneste, der giver mening at diskutere
-
fair nok - så kom med noget nyt
-
y
-
Det her er et chatforum. Her må man meget gerne gentage sig selv.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind