Genmab — December 2017
-
efterhåndener vi vel ved at være ved det punkt, hvor der kan være skeletter i skabet?? Bliver vi overrasket igen i Q4 mht salg, eller dumper vi et vigtigt studie såsom MAIA??(hvilket jeg slet ikke kan forestille mig!!). eller er tilliden bare totalt væk mht ledelsen, såsom manglende tech aftaler etc??
-
Casen ser i mine øjne ud til at være intakt
-
Desværre tror jeg mest på Jørgen Varnæs, at der er noget helt galt med væksten i salget. Men hvordan hænger det sammen med, at vi forventer de bedste tal nogensinde på Onsdag??
-
Jeg fatter ikke motivet for at nogen bliver ved med at tale om at salget er helt afsporet. Tallene har hidtil - bortset fra en my, der blev hidset op til det helt store - været som udmeldt af J&J og Genmab og året lander endda i den øvre ende af guidingen.
-
vi taler om væksten i salget, der er vel ingen der rigtig ved, hvor vi er
-
@mobbyduck1 Hvis ikke vi fik de "bedste tal nogensinde" så betyder det jo der slet
ikke er vækst, -
betyder vel også noget, hvor store rabatter der er blevet givet, fordi SH tallene er langt fra salgstal
-
Det allerværste ved disse anonyme fora er at man ikke kender de enkelte debattørers motiver og hensigter. Jeg holder af at læse med herinde og få ny viden, gode diskussioner, men i guder hvor er det irriterende ikke at kunne gennemskue, om der er noget for os ukendt der driver den enkeltes kommentarer.
-
vel, jeg har nok ikke noget motiv mht til at snakke noget ned, når jeg selv er fully loaded med genmab aktier
-
det har jeg da heller ikke, kursen er da latterlig lav
-
-
jeg tror roligt vi kan gå ud fra, at de fleste her er lidt mere end grundfrustrerede over den nuværende situation - og at ingen af os er i stand til at bevæge kursen på nogen måde
-
Der er forskel på at diskutere og debattere reelle ups and downs. Men de sidste uger har været en plage at se debattører skidtsnakke og tale hele verden ned i et hul. Tro mig, hvis man kommer udefra og læser dette her som privatinvestor, som tonen herinde har været den seneste tid, så er det ikke befordrende for lysten til at beholde eller opkøbe Genmab.
-
Dem der har sagt hold ud - hold ud - hold ud - siden kursen var 1400, har da mindst ligeså meget vildledt uerfarne investorer
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
så træk det fra. Er enig med dig Graneman omkring salgstallene, de har ikke skuffet mig overhovedet. Jeg ser dem som totalt ligegyldige indtil 1 kvartal hvor vi kan følge udviklingen i ROW. Der sker ikke en skid i US før 1 linje godkendes.