Genmab — December 2017
-
God morgen.

-
Jeg syntes 2017 har budt på lidt for mange uheldigheder vedr rapportering af basale nøgletal, forvaltning af kapital, forventninger osv. Hver gang er jeg nået til den konklusion, at de er af økonomisk karakter - dvs. Davids ansvar. Jeg syntes det er fair at stille spørgsmålstegn ved om man på denne post ser sammenhængen mellem honorar og resultaterne.
-
Har det ellers ikke kørt på skinner de senere år?
-

-
Ja, det er en umiddelbar og meget kraftig forbedring som JJ kan giv sin P/E ved at bruge balancen. Men det er på den lange bane, hvis trump kommer igennem med det
-
Jeg forstår ikke at short er OK. Jeg kan godt se, at man kan tjene penge på, men kan heldigvis også tabe på det. Jeg synes at handel med aktier kun skulle foregå på følgende måde: Hvis man tror på en aktie, så køber man. Tror man ikke på en aktie man har, så sælger man. Hvornår kommer der salgsmål for 2018? Det haster efter den forvirring, der har været den sidste tid. Bankanalytikkerne har kursmål fra 1200 til 1800 - så kursen burde ikke falde. Håber snart, at der kommer nogle facts på bordet!
-
Men det snævrer også feltet af potentielle købere kraftigt ind
-
I princippet reagerer EU biotek nok på dsigten til at blive (relativt) meget ringere opkøbstargets
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind