Genmab — December 2017
-
Præcis Bibob...der er altså sket masser af positivt nyt for casen i 2017, men i takt med kursnedgangen, er glasset blevet halvtomt for mange, og fokus er på de få negative ting. Det har igennem mange år kunnet betale sig at holde ved ... kan I huske da folk paniksolgte omkring kurs 600 for et par år siden. Casen fejlede da heller intet...aktiemarkedet har det bare med at leve sig eget liv
-
Jeg synes jeg har forsøgt at være positiv, men når man ser en aktie falde efter nyheder, ik ka holde kursen oppe, og så falde yderligere de her dage, så har jeg svært ved at se hvorfor den pludselig sku stige, med mindre der kommer en nyhed ingen havde forestillet sig. og det tvivler jeg på. jeg synes markedet har talt.
-
Vi fik jo så et indblik i strategien i går, og nu kommer bedømmelsen
-
bare roligt. Analytikerne bevæger sig nedad efterhånden som kursen kommer ned
-
Ja - når noget er forkert så er det forkert - enig med WB. Kursen er helt forkert. Nu har jeg købt Bull (femte gang i 2017) selv om jeg ikke aner om den skal længere ned. Så tager jeg turen med da jeg er overbevist om at den ender meget højere. Ellers skulle det være første gang jeg taber.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind