Genmab — December 2017
-
jeg ønsker mig en tech-aftale, helst to, men en kan gøre det
-
Tech er vist GENs svar på moby dick
-
det er ikke forbudt at drømme ;-). Men kommer ikke til at ske.
-
vel vi har da ventet i flere år nu, men skulle jo tro, at anden gang det bliver lovet, bliver det holdt, men jeg har mine store tvivl, og det giver et kæmpe hak i troværdigheden
-
Aspirerer vi efterhånden ikke til den situation, hvor der kan komme hak i troværdigheden?
-
jooo, vi har 13 december, ingen tech aftaler og vi aner ikke, hvor stor væksten er i Darzalex salget. Jeg synes, at casen ikke kan være bedre, men der må jo være noget, der er blevet overset. Et fald på 350kr per aktie kan ihvertfald mærkes
-
Data ser fine ud, og jeg kan ikke forestille mig, at MAIA ikke også brager igennem
-
Tilsyneladende er de løbende recepttal fantastiske - så de store drenge er fuldt ud klar over, hvad de sælger ud af. Tilliden er væk
-
@jørgenvarnæs, ja det er også det, der bekymrer mig allermest, jeg tror ikke, at det er Car-T der skræmmer folk
-
selvfølgelig er der tegn på, at det kommer til at spille en rolle, men vi er jo langt derfra endnu
-
Vi har nu hørt at GEN vil udvide kostbasen markant med udvidet klinik og egen salgsstyrke. Det er der mange, der ikke kan lide. GEN har på intet tidspunkt vist, at selskabet var i stand til nogen af delene. Tvært imod
-
Car-t ligner en red herring for mig. Safety og cost tåler ikke virkelighedens lys
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
