Genmab — November 2017
-
Nu snakker jeg om den sidste uge.... Og det er for latterligt at gå op i AB og den larmende lave omsætning..... Og hvis man kigger på den sidste måned. Så aner vi jo intet om, hvor mange brokere der solgte ud og i den omtalte periode, blev aktien tillige shortet med 0,5%
-
Jeg vil også mene AB har solgt godt ud den sidste månes til - dog er de sidste 3 dage med lav omsætning. Men man sidder med en fornemmelse af at AB måske vil banke kursen yderligere ned og det hele virker ulogisk - men måske der er noget vi overser - for mig at se er casen bedre end nogensinde alle analytikere har da også kursmål mellem 1350-2000
-
Husk nu lige det store billede også: Udlandet har over en bred kam, solgt rigtig meget ud af danske aktier over flere måneder, hvorfor vi på indeksniveau, også har hængt efter f.eks. Dax. Så mange danske aktier ligger 10-20-30-40% under deres niveau fra i sommers, uden det nødvendigvis er helt berettiget. Så det har ikke nødvendigvis så meget med Genmab at gøre
-
Efter JNJ rapporterede Q3 regnskab, hvor det gik op for markedet at Darsalex salget ikke ville nå konsensusestimatet på USD 1,45 milliarder USD, men derimod nærmere USD 1,25 milliarder USD. Så har Genmab korrigeret ned med ca. 250 DKK. Er den korrektion for stor? Det kan diskuteres, men at der skulle komme en korrektion er da soleklart. Så at foregive at Genmab er faldet uden grund og at henvise til at KFX har det svært, er da noget vrøvl.
-
Til dels enig kbsv..... Dog synes jeg også markedet med al tydelighed afventer situationen i Genmab..... Som eventuel kunne være en tech aftale. - Tror virkelig at markedet vil se syn for sagen, førend at de store skal få lysten tilbage..... Tror tilgengæld også at det vil gå meget stærkt op, hvis der kommer nyheder ala en tech aftale
-
Ja, hvis den er stor, med BP og 50% ejerskab til GEN. Eller ikke.
-
@GB. Selvfølgelig skal der korrigeres lidt ned men jeg mener samtidig potentielt salg og PE skal være i en form for balance og vi har jo været over 1450 siden Marts og frem til September. Nu hvor 1st line kan forventes godkendt ca. 21 Maj 2018 virker det som om PE er for lav i forhold til for 1 år siden hvor casen efter min mening var mere risikabel end idag
-
JW har altid været optimistisk og det er ok - mener det meste at det han lover bliver til realitet - dog går det lidt langsome med partneraftaler - men det er vel bedre med en god aftale end en dårlig aftale så jeg formoder det er derfor det trækker ud
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind