Genmab — November 2017
-
Æhh nogen der har et script til Jans udtalelse? Siger han ikke: "jeg tror" og ikke "jeg ved" som betyder noget helt andet. Manden kan jo ikke vide på månedsbasis om salget stiger eller falder, der er masser af variabler. Hvornår sendes kvitteringerne, hvor mange samles sammen af gangen og at alle forsøgene konsumerer en stor mængde af muligt salg skal man vel heller ikke kimse af. Jeg synes det er bedre med sige "tror" end no comment, men det er en smagssag.
-
Jeg vil også foreslå, at man helt afskaffer recepttallene--- de skaber en masse forvirring... idet der er stor forskel på hvor meget værdi de tillægges. Og gør som andre selskaber gør, offentliggør kvartalsregnskaber. Det andet er alt for kortsynet !
-
Sukkeralf. 11.32.. det var ikke dig jeg havde i tankerne, det var negativiteten i at Genmab ikke stiger på disse nyheder generelt , som folk herinde ikke rigtig forstår. Der har lige , - og er - stadig en negativ undertone i Genmab fra store investorer som kan styre aktien,- men ser vi isoleret set på det , så er de fleste analytikere ved at komme på positiv siden, og stort set alle kursmål er noget over dagens niveau.
-
Investorerne ved at det der bliver præsenteret på ASH er godt. Så ingen overaskelse i det. Og derved flytter det ikke kursen.
-
Det ville være bedre hvis folk tog et støjfilter på i stedet for at reagere som curlingforældre i Føtex over deres børn ikke kan få alle klistermærkerne til junglebogen eller sådan cirka. Så kan vi andre selektive i de verbale udladninger og reducere det sagte til økonomiske estimater der kan eller ikke kan bruges til en rygende fis, men sjovt er det vil jeg mene.
-
-
Hej Mcjean. Kl ca 9 skrev jeg fakta check med ordlyden i Jans udtalelse. Jan har leveret hvad han lovede. Det er pindehuggeri og det er uhørt på PI med den negative type om ham. Det kan vi ikke tillade os. Højeste salgstal på dagsbasis for nogen måned og fin vækst.
-
Tak Darvin, for facts, Det andet har vi ikke brug for
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind