Genmab — November 2017
-
Super. Tak skal du have. Forhåbentlig kommer alt godt til dem som venter

-
Jeg vil igen mene at man skal holde forventningerne lave og så nyde opturen, hvis vi skulle være heldige med en ny ulighed - vi har eksempelvis lige set franske Innate Pharma fejle med deres forsøg på at aktivere dele af immunsystemet i kombi med BMS´s checkpointinhibitorer - det kostede næsten halvdelen af markedsværdien. Det er ikke så nemt, at vise lovende prækliniske data i klinikken.
-
Med de regulatoriske approvals vi har set, skal vi vel også snart til at se noget markedspenetration, der bider sig fast? Og hvis vi skal nå at se nogen form for off-label brug, skal det vel også være nu, inden JJ får label på alt fra mæslinger til fluefiskeri
-
Hvis der er nogen der er kommet ind på dette niveau ( 1140-1220 ) og er bange for deres investering, og tror på fald til OHW's 970 niveau ,så burde de jo nok sælge nu hvis de ikke er langsigtede. Det kan være opslidende at se på de store's leg med aktien. AB agerer udfra en fastlagt plan som sandsynligvis er at skræmme mindre investorer væk med henblik på billige aktier. Alle skal finde deres eget standpunkt, og så afvente situationen. Du kan alligevel ikke gøre andet. - Bare mit synspunkt.

-
Nu snakker jeg om den sidste uge.... Og det er for latterligt at gå op i AB og den larmende lave omsætning..... Og hvis man kigger på den sidste måned. Så aner vi jo intet om, hvor mange brokere der solgte ud og i den omtalte periode, blev aktien tillige shortet med 0,5%
-
Jeg vil også mene AB har solgt godt ud den sidste månes til - dog er de sidste 3 dage med lav omsætning. Men man sidder med en fornemmelse af at AB måske vil banke kursen yderligere ned og det hele virker ulogisk - men måske der er noget vi overser - for mig at se er casen bedre end nogensinde alle analytikere har da også kursmål mellem 1350-2000
-
Husk nu lige det store billede også: Udlandet har over en bred kam, solgt rigtig meget ud af danske aktier over flere måneder, hvorfor vi på indeksniveau, også har hængt efter f.eks. Dax. Så mange danske aktier ligger 10-20-30-40% under deres niveau fra i sommers, uden det nødvendigvis er helt berettiget. Så det har ikke nødvendigvis så meget med Genmab at gøre
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind