Genmab — November 2017
-
@Helge. Der har været masser af debat her i forummet angående CAR-T versus kursfaldet osv. Hvad er din holdning til det?
-
Dit forslag lyder fornuftigt Sukkeralf. Dog vil jeg mene det i stor udstrækning afhænger af udfaldet omkring dara i solide tumorer. Hvis udfaldet på data bliver rigtig gode, så vil Genmab kunne have et væsentlig højere PE end ved negativt udfald
-
Plimsoller: At det er en spændende dyr teknologi med en meget høj bivirkningsprofil.
-
At vi ser et kursfald nu har nok ikke så meget at gøre med CAR-T.
-
Nok mere at der er investorer som søger andre græsgange eller parkerer kontanter på sidelinjen.
-
For flere af de "rationelle" genmabinvestorer bla. her i chatten afspejler debatten for øjeblikket et forsøg på at forstå/acceptere irrationaliteten i markedet.
-
McJean. Tak. :-). Det er ikke tidligt. Startede kl. 6 med at pakke en hasteordre til Nomeco, som skal leveres til formiddag. Derefter bag disken i familiens nye butik. Følger debatten tæt i løbet af dagen, men det kniber at få tid til at skrive med.

-
Jeps...1172

-
@Helge, jeg ved du har/haft meget travlt med din nye butik, men synes du har været (usædvanlig) tavs gennem den seneste tids nedtur i GEN, jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide, hvordan du personligt forholder dig til aktien nu, og på kort/lang sigt. Pf. tak !

-
polle...Tror at alle kender min holdning..
-
Jeg har skrevet om den et utal af gange her - i medierne samt i analyser. Bla. senest i Mioklubben i mandags.
-
Forrige mandag.
-
Sorry.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind