Genmab — November 2017
-
Det ville være bedre hvis folk tog et støjfilter på i stedet for at reagere som curlingforældre i Føtex over deres børn ikke kan få alle klistermærkerne til junglebogen eller sådan cirka. Så kan vi andre selektive i de verbale udladninger og reducere det sagte til økonomiske estimater der kan eller ikke kan bruges til en rygende fis, men sjovt er det vil jeg mene.
-
-
Hej Mcjean. Kl ca 9 skrev jeg fakta check med ordlyden i Jans udtalelse. Jan har leveret hvad han lovede. Det er pindehuggeri og det er uhørt på PI med den negative type om ham. Det kan vi ikke tillade os. Højeste salgstal på dagsbasis for nogen måned og fin vækst.
-
Tak Darvin, for facts, Det andet har vi ikke brug for
-
Facts er at kursen siver langsomt ned pt.
-
A/B ender nok med et nettosalg på 60000
-
Ja, det bliver sjovt når de skal til at købe ind igen. Men hvis man ikke
har nerver til at kursen siver p.g.a.noget , som vi ikke forstår, så sælg, eller sluk computeren.Genmab skal nok komme igen, lad nu bare de smarte lege færdig. Kliniske data er så gode, at dette snart får en ende. -
Jeg sælger ikke ud. Undrer mig bare..
-
Clinical Trial Spotlight: Trial 16-589:
Evaluating Daratumumab in Combination with RVD in Multiple Myeloma http://www.dana-farber.org/for-physicians/clinical-resources/hematologic-malignancies-resources/advances-in-hematologic-malignancies-newsletter/issue-7-fall-2017/clinical-trial-spotlight-evaluating-daratumumab-in-combination-with-rvd/ -
Hvis de ikke vender om i luk..efterhånden har man set alt mærkeligt ske
-
Det er næsten lige så spændende som at vente på lottotallene

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind