Genmab — November 2017
-
Som i kan høre på Darvin har han deltaget i terapibehandlingen og han er blevet rational, harmonisk og er i fuld balance psykisk og verbalt, en fryd at høre de vise og kloge ord rulle ud af munden. Casen er super duper og salgstallene er fine, der er bare givet rabat, no big deal på den lange bane, på den korte kan jeg godt forstå frustrationen men så sælg blot, jeg skal nok fiske nogen af dem.
-
nohope -
Darvin jeg synes nu det er mere legitimt at være kritisk til sine aktieinvesteringer, end bare kun sluge det positive. Du er jo den har der har hypet Genmab mest, og det mener jeg faktisk er meget useriøst. Som eksempel på dit hype, så husker jeg nogle vilde salgsestimater for Darzalex i 2017, samt ikke mindst dit forecast på Bavarian chatten om at Prostvac helt sikkert bliver godkendt. Det mener jeg er meget være en sund skepsis til sine investeringer, samt hele Tiden udfordre andre om mulige
-
risici. Og uanset hvad de menes, så skal CAR-T tages alvorligt. Ellers bliver disse selskaber ikke 6-10 millarder USD værd, og sikrer sig store investeringer fra Bigpharma
-
BTD til BCMA-ADC fra GSK til 4. linie behandling i MM https://seekingalpha.com/news/3307492-fda-tags-glaxos-mm-candidate-gsk2857916-breakthrough-therapy?app=1&uprof=45&dr=1#email_link
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind