Genmab — November 2017
-
Vi rammer ind i den øvesrte del af selskabets guiding. Det er ingen skuffelse her hos mig.
-
Netop OHW.

-
Fede salgstal bedre end ventet, de kommer til at ligge over det estimerede. Grunden til de ikke rammer analytikernes forventninger på 1.4-5 stykker må ligge i det abnorme antal forsøg som ville have givet et mersalg på vel over 5 mia. kr. Jeg er begejstret over den hurtige udrulning.
-
Som Bulder skriver, så er tallet på dagsbasis højere end august. Så det er OK. Men det er ikke klogt af Winkel på forhånd at love det højeste månedstal nogensinde, og derefter ikke levere!
-
Den eneste CEO der konsekvent kommer godt af sted med at overpromise and underdeliver er Elon Musk. Alle andre bliver fanget på et eller andet tidspunkt. Winkel har lovet os stor tech aftale nu i flere år, og ikke leveret. Så han skal til at passe på!
-
-
God morgen. Umiddelbart ligger Genmab til en stigning på 6 kr ovenpå de senste 2 nyheder.... til kurs 1237.
det var ikke meget
-
Genmab har vel for de fleste været en fantastisk aktie. Dengang alt gik opad var JvW en fantastisk person, nu er han nærmest utroværdig og burde fyret. Og det fordi han i modsætning til mange andre netop er meget informativ og åben. Jeg tænker om mange af jer herinde kun har GEN, for jeg har mange aktier, som bestemt ikke har haft GENS fantastiske udvikling. I skulle skamme jer.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind