Genmab — November 2017
-
Det er helt korrekt - men når label expansions ikke manifesterer sig i omsætningstallene, så er der altså en udfordring
-
JV en del af forklaringen på at label expansions ikke manifesterer sig er nok, at der allerede var en del off label salg - der hvor pengene for alvor kommer i kassen er jeg hvis man sætter sig på 1 linie - m.m. CAr-T eller lignende pludselig kommer hurtigt ind fra sidelinien hele vejen igennem, så er det meget svært ikke at se et pænt peaksale for dara i MM
- men det kan gå langsommere end forventet og blive mindre end pt antaget.
-
Udover det synes jeg at det er alletiders at chatten her bruges til at lufte negative betragtninger omkring Genmab. Der er ingen der bliver bedre investorer af at deltage i en rygklapper-klub. Alt negativiteten omkring kursen kan man sommetider være foruden, men skepsis og at stille spørgsmålstegn ved FA hilser jeg i den grad velkommen
-
Label expansions er svære at bedømme effekten af - specielt i Europa, når vi ikke lige er privy til hvornår de enkelte lande launcher - og hvor store rabatter der uddeles med tilbagevirkende kraft
-
men at vi skal sidde her og gætte - og samtidig forholde os til markant misvisende rapportering fra selskaberne selv, så bliver det sgu svært at være retail investor
-
tilsyneladende var rabatten allerede kendt i juni
-
Jan og David gjorde det fra start klar, at prisen i Tyskland kun var gældende det første år - og i Q2 CC gjorde de opmærksom på hvor meget rabatten blev herefter og hvad prisen nu var i forhold til prisen i USA. Hvordan man regnskabsmæssigt takler dette aner jeg ikke, men synes problemet med den misvisende rapportering er lidt overdrevet. For mig er det eneste vigtige hvor meget salget stiger - og kommer der lidt slinger indimellem med at forudsige det på baggrund af oplysningerne fra JNJ/Genmab
-
i found that last abstract from gentogen a bit difficult, looked up the producer Unum Therapeutics , this clarified it a bit for me https://www.unumrx.com/technology
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind