Genmab — November 2017
-
Det har du ret i - men da Genmar søgte under 1100 synes jeg det begyndte at blive surt at se på selg og jeg er lang og tror på casen. Men nu er vi da heldigvis over 1200 igen. Spørgsmålet er hvad er shorternes agenda for de må da ha forventet de de sidste pår milestones ville komme nu. Spørgsmåler er og de er kortsigtede i Genmab eller de pønser på de lang periode med yderligere shortning.
-
Ligesom bankerne blev stok-konservative med at yde lån efter finanskrisen, så er de fleste analytikere også nok ekstra forsigtige med at fastsætte en målkurs på GEN lige nu. Analytikere er mindst lige så meget i skudlinjen, når shorterne træder i arbejdstøjet.
-
Som Stockbull skriver er de mange analytikere der følger Genmab tæt da enige om at vi lige har været i et kursleje der var ude af trit med realistiske og fornuftige vurderinger. Så de fleste har da meldt ud. Tror de er ligeglade med stortere, men forsigtige ja.
-
Jeg synes det er mærkeligt man hver skyder efter analytikere der er forsigtige. Nu har det jo i hvert fald i år vist sig at gennemsnittet af analytikere ikke var forsigtige. Konsensusestimatet for Darzalex-salget lå omkring USD 1,4 milliarder for 2017
. Og det når vi ikke. Så de forsigtige analytikere var faktisk ikke forsigtige. De var for positive!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind