Genmab — November 2017
-
Dette store Ph lll studie ( ofatumumab-chlorambucil-bendamustine ) i CLL burde vi også snart få resultater fra.- Estimated Primary Completion Date December 2017 https://www.clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT01678430?term=ofatumumab&recrs=ab&draw=1&rank=7
-
God morgen.

-
Konkurrenterne sidder på markedet
-
-
Tænkte det nok, de virker pressede Genmab. Nyhederne kommer før tid oven på dårlig kurs grundet ringe revision og kommunikation. Enten vil de pleje deres aktionærer eller også er de mega bange for opkøbsscenariet siden de melder alt nu og her. Synes de plejer at tage det mere stille og roligt, måske jeg tænker for højt, men virker mærkværdigt på mig især da jeg havde denne tanke forleden om at nu melder de alt hvad meldes kan.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind