Genmab — November 2017
-
Jeg er enig i en del af kritikken, men er ikke enig i at det kun er en fejlrapport der har sat gang i nedturen. Vi har haft disse store nedture før, og det var også de fleste gange pga. småting som Genmab desværre dykker utrolig meget på. Jeg vil afvente en forklaring på Q3. Samtidig synes jeg at ALLE som er utrolig utilfredse burde stille spørgsmål på Q&A. Det er ikke nok at lade galden flyde her på sitet. Vær realistiske og vent til der er ro på igen. Genmab kommer altid tilbage.
-
men får vi nogle direkte svar på vores spørgsmål??
-
Novod har da ret som sædvanlig
Debatten her er helt skæv for tiden og jeg er ikke enig i ret meget af kritikken. Når "omgrupperingen" hos nogle investorer er ovre vender det. Jeg skal ikke kunne sige at det er nu - men har netop påbegyndt køb af Bull igen. Handling bag min mening om Genmab. Så får vi se om jeg tjener på det - men det tror jeg sgu at jeg gør. Kursen er helt ude af trit med der hvor den skal hen -
well, hvis omsætningen begynder at vise muskler, kan tingene jo ændre sig. Recepttallene fra US har rent faktisk været problematiske gennem de sidste 3 måneder
-
Juli var decideret skuffende. August samlede noget slack op fra ferien, men var stadig markant i underkanten af mine estimater - og september var decideret katastofal med decideret omsætningsfald per klinikdag
-
at JJ/GEN så sætter kniven ind og siger at RoW var helt flad, så kan jeg egentlig godt forstå reaktionen
-
man kunne måske vende bøtten om, og sige at debatten er ved at blive mere realistisk
-
Også interessant er: 3189 Adaptability of Antibody-Coupled T Cell Receptor (ACTR) Engineered Autologous T Cells in Combination with Daratumumab over CAR-Based Approaches. https://ash.confex.com/ash/2017/webprogram/Paper105779.html
-
Det er jo ikke unormalt med en S kurve udvikling. Prøv at kigge på disse uptake grafer: https://www.pharmaceuticalonline.com/doc/demand-planning-for-new-life-science-product-launches-0001
-
Det er helt korrekt - men når label expansions ikke manifesterer sig i omsætningstallene, så er der altså en udfordring
-
JV en del af forklaringen på at label expansions ikke manifesterer sig er nok, at der allerede var en del off label salg - der hvor pengene for alvor kommer i kassen er jeg hvis man sætter sig på 1 linie - m.m. CAr-T eller lignende pludselig kommer hurtigt ind fra sidelinien hele vejen igennem, så er det meget svært ikke at se et pænt peaksale for dara i MM
- men det kan gå langsommere end forventet og blive mindre end pt antaget.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind