Genmab — November 2017
-
Umiddelbart synes der at være mange positive triggers den resterende del af dette år. Vi forventer vel en ansøgning på baggrund af Alcyone inden længe, derudover har vi ASH primo december, samt mulig opjustering fra Genmab pga. store milestones ( Japan + 1 mia dollar salg mv ) og så har vi en techdeal på trapperne. Og jeg har sikkert glemt en masse

-
Jeg synes problemet lidt er, at alle de nyheder vi venter på - ved vi jo kommer og der er mere en tildens til, at de enten er som forventet eller skuffer. Så jeg tror ikke vi skal forvente alverden i år - muligvis skal vi helt frem til data på de to andre fase III studier i 1. linie, for at der kommer momentum igen. Eller hvis vi selvfølgelig når at få positive data i solide tumorer.
-
Jeg tror Genmab har det svært med deres tech-platform, for kigger man rundt omkring, så er der godt nok mange biotekselskaber der laver bispecifikke antistoffer med deres egen teknologi - så har meget svært ved at se Genmab lave et stort og tungt samarbejde med BP.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind