Genmab — November 2017
-
men det var meget udpræget denne gang i forhold til alle de andre QA
-
Jeg vidste vel han ville svare på den måde. Men ja, det er da altid rart at høre det en gang til.
-
Jeg ved ikke om du så mit link i formiddags. Ellers er det her. Den første artikel, hvor prof. Abildgaard sammenligner bispecifikke med car-t: https://www.myelomatose.dk/blog/forskningsnyheder-om-myelomatose-fra-aarets-eha-konference-i-madrid-med-tilladelse-fra-haematologisk-tidsskrift/
-
Tak for link Bulder. Jeg fik det ikke læst tidligere. Men det bekræfter vel at CAR-T vil få en andel af markedet, og måske en større andel end hr. Winkel mener. Det må følges tæt.
-
-
Det gør at Winkel indfrier det han har lobet længe. Men kurspåvirkningen afgøres aftalens indhold. Men hvis det har taget et par år, at udforme papirerne må aftalen være af en vis størrelse. Så potentielt måske 100 point isoleret - hvor en lille løs aftale måske giver ingenting....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind