Genmab — November 2017
-
Lyder så spændende.
-
Virkelig et herligt selskab at være positioneret i. Bruger faldene til at supplere op.
-
Tak for mange gode spørgsmål. Pga af tidsrammen kunne jeg ikke nå dem alle sammen.
-
Det beklager jeg.
-
Genmab-direktør har fokus på selskabets selvstændighed
Adm. Genmab-direktør Jan van de Winkel kan godt forstå, hvis nogen ser selskabet som et muligt opkøbsmål. Men måler er fortsat at bevare Genmab som selvstændigt selskab, lyder det.
(medwatch.dk)
-
Tak for indsatsen Helge. Desværre glider Hr. Winkel af på de fleste spørgsmål. Men det skal han vel, for ikke at komme i karambolage med børsetiske regler.
-
Netop GB.
-
men det var meget udpræget denne gang i forhold til alle de andre QA
-
Jeg vidste vel han ville svare på den måde. Men ja, det er da altid rart at høre det en gang til.
-
Jeg ved ikke om du så mit link i formiddags. Ellers er det her. Den første artikel, hvor prof. Abildgaard sammenligner bispecifikke med car-t: https://www.myelomatose.dk/blog/forskningsnyheder-om-myelomatose-fra-aarets-eha-konference-i-madrid-med-tilladelse-fra-haematologisk-tidsskrift/
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind