Genmab — Oktober 2017
-
hvorvidt de tidligere kvt. skal rettes til er fløjtende ligegyldigt på nuværende tidspunkt. Skaden er sket. GEN har i både Q1, 2 og 3 rapporteret decideret misvisende - og har først med sin korrektion til Q3 bragt rapporteringen på rette spor
-
rapporteringen var så misvisende, at markedet blev oplyst om, at q/q er der overhovedet ingen vækst RoW på trods af en massiv label expansion
-
På baggrund af det passerede siden Q3 rapporteringen kan jeg godt have en mistanke om at mange store udenlandske investorer nu trækker følehornene til sig.
-
hvis nogen skulle være i tvivl, føler jeg mig godt og grundigt tørret
-
Jeg må indrømme, at jeg ikke et sekund tror på, at store investorer trækker sig på grund at J&J’s rapporterings praksis. J&J opererer på en voldsomt konkurrence præget marked og deres ageren i forhold til kvartalsregnskaber opfatter jeg som helt normalt, lovligt og tilstrækkeligt.
Det vi ser, tror jeg, er at der er kommet en vi fornuft of realisme snigende ind i alle de spekulanter, der via diverse guruer og voldsomt optimistiske enkeltpersoner og aktiesites er bragt til at tro på urealistiske s -
kan vi ikke lige holde fast i, at det passerede foregår i kategorien retvisende/misvisende - og ikke i kategorien misinformeret/misinformation
-
GEN har indkaldt til online investorsnak d. 8. november, vedr. Q3.
-
Ja, lige nu havde det næsten været federe, men en snak om mulig overtagelse

-
Bliver den shortet lidt i øjeblikket også??
-
Det vil der altid være en risiko for på populære aktier. Medmindre du er shorttrader, så hav ro på, fordi casen er uændret.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind