Med mindre HSBCs er den rigtige vurdering - (blot en joke:-) - men det hele viser jo netop min pointe - at analytikerne er vildt spredt - og derfor min opfordring til at sætte fokus herpå.
JV.Operating expenses for H1 var 441 mill. Genmab har budgetteret med 1000-1100 mill for hele året, det er her jeg ser den største muligheden for op præcisering på ebit ved q3.
Men det er som en prut i en orkan - JJ har lige formået at melde ud til markedet, at væksten er stoppet på et af de mest imødesete multi-blockbuster drugs i lang tid
Mon ik der kommer et rebound snart, for derefter at sive lidt igen op til 8/11. Og så må vi se hvor den ska hen efter. Synes det har været tendensen det meste af året
CELG har opjusteret deres salgsforventninger for Revlimid og Pomalyst fra 13bn til 14,7bn i 2020 på deres CC ovenpå Q3. Det understøtter forventningerne til dara jf Novod
Det er jeg godt klar over....Så var jeg heller ikke på arbejdsmarked...Da jeg ikke er inde i alt den fag-snak..kunne det være interessant at høre for nogle der virkelig har forstand på det
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.