Genmab — Oktober 2017
-
Som jeg skrev tidligere, de nemme frugter er plukket salgsmæssigt i USA, nu skal salgspersonalet i gang med de gamle forstokkede læger med indbyggede konservative rutiner og som har aftaler med andre leverandører. Dette vil tage tid og salget vil stagnere i US indtil godkendelse er mit gær
. -
-
Jeg tippede Børsen kl. 7,30.
-
Jeg måtte melde fra på tilbuddet om at kommentere meldingen fra Genmab. Er seriøst arbejdsramt for tiden.
-
Kan den nye information betyde, at analytikerenes "historiske" forventninger til 2017 salg på 1,4 mia USD kan indfries?
-
Nej det tror jeg bestemt ikke - hvis vi forudsætter at både salgsmilestone for 1 milliard dollar i omsætning, indsendelse af registreringsansøgning for Alcyone til FDA/EMA, milestone for første salg i Japan og en tech aftale evt. på CD20/CD3, så kan det måske være vi når en opjustering alligevel
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind