Genmab — Oktober 2017
-
Hvis vi tager bruttotallene (54, 87 og 107) og høvler lidt under 10% af, så vi havner på usd 228 - er mit bud, at vi havner på den reelle udvikling i row salget
-
Hvis der er givet rabat i q3 er "de gamle salgstal" vel højere end 107, da q3 både er påvirket af ny rabat og tilbagebetaling for q1-2?
-
Udviklingen er jo ikke helt entydig pga dels påvirkning g af "rå" markedspenetration og dels label expansion
-
Lad os bare sige, at der er betydeligt ratslør i den måde omsætningen bliver meldt ud - også efter præciseringen
-
Nej det er i princippet noget nær umuligt at gennemskue for os med så lidt data - det mest interessante er jo blot at kigge på det samlede salg og se, om man er der hvor man selv forventede det....eller analytikerne forventede det. For mig er det nej og nej - dermed ikke sagt at Darzalex er dårligt eller peaksales ikke nås blot, at det so far går lidt langsommere end jeg forventede og det giver anledning til en smule bekymring på den lange bane (som alt muligt andet kan påvirke).
-
Med formuleringen meddelelsen ser det faktisk ud til, at de 20 mio udelukkende vedrører Q1 og Q2.
-
Hvis rabatten er indfaset i starten af q3 vil det påvirke indtjeningen for q3 en del, når rabatten så samtidig skal givet med tilbagevirkende kraft som afregnes i q3 må tallet for q3 været væsentlig højere end 107 til sammenligning med q1-2
-
Hvis det er tilfældet, så er væksten mellem Q2 og Q3 lige i underkanten af 50%
-
Udregnet i hovedet efter en nats dårlig søvn...
-
-
Den rigtige omsætning vil så hedde 46-75-107 (sådan cirka)
-
Enig JV.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind