Genmab — Oktober 2017
-
Der er stadig et godt stykke op til fx d. 17. og 18., men det kan jo nå at ændre sig i løbet af dagen.
-
ja der er kø ved udgangen igen igen
-
Med risiko for at blive høvlet ned her i forum, så er mit gæt (ud fra hvordan aktien har bevæget sig ved tidligere nedture, og ja ved godt at man ikke må bruges kurshistorik alene), at aktien vil fortsætte støt nedad frem til start december, hvor bunden burde være nået. Dette svarer til ca. 3 måneder fra topkursen (1460 d. 1/9). Mit gæt er som sagt udelukkende baseret på, hvordan samtlige handler har påvirket GEN-kursen ved tidligere nedture.
-
Det ka du sagens ha ret i Concillado, den har præsteret så dårligt så at sige hele året, ka ik holde sig oppe ved gode nyheder, og blir hugget ned så snart der kommer mindre gode nyheder. har svært ved at se hvor fantastisk aktien er. som jeg har sagt flere gange, jeg vil se det før jeg tror det.
-
Og jeg som for 10 dage siden var sikker på at vi skulle over 1500 !!!!!!!! og måske 1600 til jul .... godt jeg er lang, og tror stadig på den
-
from august: And then as it relates to the ASH Conference I don't know -- I don't have the exact overview Thomas of all the abstracts submitted, but we'll definitely have a number of abstracts on daratumumab studies as also, and now ofatumumab abstracts and also preclinical abstracts submitted, but I don't have a complete overview at this moment. We hope to be able to tell you that soon. But it will be I think a very full ASH Conference with Genmab products this yea
r.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind