Genmab — Oktober 2017
-
Der mangler noget nuancering her. Vi er sådan set helt på det rene med J&J's mulige argument (det er teori, ikke bekræftet) det er ikke det der er interessant. Det interessante er mere udformningen af kontrakten og rammen for hvor langt de må gå og om Genmab overhovedet er enig og hvad Genmab kan gøre i tilfælde af de ikke er enige i nævnte strategi. Tænk nu hvis det betyder at stoffet bliver 25% billigere end beregnet fordi ingen mere vil betale prisen.
-
Det kan vise sig at være rigtig i forhold til analyser om udbud/efterspørgsmål, men det kunne også tænkes at komme til at koste kassen og hvad kan Genmab overhovedet gøre hvis J&J tager en helt forkert beslutning. Dermed ikke sagt de gør det, det er bare hypotetisk.
-
Genmab er i lommen på JNJ. JNJ kan halvere prisen hvis de vil
-
Er der nogen, der er inde i, hvad prisen er for de stoffer, som Dara kombineres med. Jeg tænker, at der måske er stor forskel, men jeg aner det ikke. Hvad koster Dara et års behandling - hvad med Bor - Dex - Vel - Kypro osv. Jeg synes, det kunne være interessant viden.
-
Rolig nu....der har jo i lang tid været talt om at prisen på Darzaleg var højere i Europa end i USA ....Det er vel bare rabatterne der er faldet på plads nu.
-
Vi leder ikke efter kausale årsagssammenhænge, vi ser hypotetisk på hvad virkningsmidlerne kunne være på det kontraktlige forhold og hvis nogen kender kontrakten må de da gerne linke. Har du et link til "lommen" Manchester U eller er det bare en påstand?
-
En påstand
-
Men jeg var til en præsentation med Winkel for ca. 3 år siden. Og da blev det fremlagt efter et spørgsmål fra en analytiker, at alene JNJ var ansvarlig for prissætning
-
Enig Solsen. JNJ vil selvfølgelig tjene mest muligt på Darzalex. Aktionærerne kræver høje afkast
-
God dag, ingen regn og lettere opklaring

-
Hvis der er nogen, der taler om den næste Genmab. Haha. Det er ligesom en skuespiller, der vil være den næste Jane Fonda
-
Gæt en investor....
-
God morgen.

-
Er i Mio-klubben i dag. Mon ikke der bliver lidt tid til Genmab?

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind