Genmab — Oktober 2017
-
Det har jeg også spurgt om før. Men kloge folk mente det ikke, da vi vel skal vente på PFS-målet i det mindste i kontrolgruppen. Jeg har hæftet mig ved at den mediane PFS i kontrolgruppen i Alcyone ikke blev nået inden man gik på banen. Det var en estimeret median PFS på 18,1 md.
-
God morgen.

-
Go' morgen. Forhåbentlig venter der en 180 graders vending i dag:-)
-
...som om vi ikke er rundtossede nok allerede

-
Bulder: tak for svar.
Det må jeg ha' misset eller glemt
-
puha - udsalg fra udlandet fra start igenigen
-
haha .- du har taget forskud på glæderne. Vi må håbe, at strømmen vender inden der går selvsving i sælgerne
-
Hvis de større hedge fonde fornemmer, at investorerne begynder at tvivle på, om kursen kortsigtet høre hjemme i nuværende niveau, så ved de, at man kan ryste træet ved at placere shortpositioner. Jeg fornemmer, at det måske er tiden, hvor vi vil begynde at se mere udbredte shorts i Gen.
-
OHW, - hedge fonde analyser deres "offer" nøje. Der ligger for mange ting / trigger i Genmabs pipeline / fremtid som kan gå begge veje, - det udgør en for stor risiko for dem. Ligesom et evt. take-over ikke kan udelukkes. Tag for eksempel Pandora.... - her er der inetet lign. der gør sig gældende, hvorfor en short i dette selskab er meget mere sikker. Genmab´s produkter er i starten af en livscyklus og er for svære at forudsige. Jeg tror ikke lige vi kommer til at se store short positioner før
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind