Genmab — Oktober 2017
-
Samme Gilead som Blockbuster og David Mygind begge påstod for 3-4 år siden ville gå i budkrig med JNJ om Genmab. Intet skete, JNJ valgte til alles overraskelse at købe Actelion. Så jeg tror ikke et sekund på bud, før jeg ser det.
-
solsen - du ser sortseere overalt. Folk leder altså blot efter forklaringer på en noget uklar begivenhed
-
JNJ solgte Genmab aktier for 1,5 år siden. Nej, det gør man ikke hvis man planlægger et bud.
-
Det er ikke frygt. Men når et forum kun består af hypere, så bliver det rigtig farligt. For ingen kan se mulige risici
-
Der er ingen grund til panik - men GEN er en volatil fætter. Lad os nu blot bruge begivenheden til at udforske hvordan salget hænger sammen.
-
Det var igen en påstand af Mygind, som aldrig er blevet dokumenteret
-
Vi har jo tydeligvis ikke et håndtag på det herinde.
-
Det ville være skønt - spørgsmålet er så bare om de må for JJ. For de vil helt sikkert gerne
-
SH Resept tal vil forhåbentlig give bedre klarhed. Min Tese er at j&j bliver presset på prisen. Syndes at vi har set eksempler herpå. Klart de ikke skilter hermed, de ønsker jo ikke en Tusnami, Tyskland har fået bedre priser, Scotland har fået en Discount pris får man indtryk af, Nice den skal nok komme men j&j må også give sig her, selv her i Danmark galt licitation kun et år, og skulle herefter i udbud igen. Japan hvorfor skal det tages så lang tid at få den første patient behandlet.
-
vester - det ved vi ikke endnu
-
i de mest basale regneark kan det nok godt se sådan u
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind