Genmab — Oktober 2017
-
Køberne kommer når salgstallene overrasker positivt. ASH giver ikke nye købere. Samtlige analytikere venter super data på ASH.
-
-
jeg tror desværre, at du har ret George Best!
-
Allervigtigst (udeover salgstal) er gode data på solide tumorer. Det vil sætte gang i fantasien med hensyn til øgede topsalgsestimater
-
Og så må MAIA på ingen made skuffe!
-
måde
-
men er sandsynligheden for at MAIA skuffer ikke meget lav??
-
jo
-
de
t burde jo vise bedre data end Alcyone -
ja, men så der der heller ikke plads til at skuffe
-
Saw this recent ANTI-DR5 patent posted on twitter http://www.freepatentsonline.com/y2017/0260281.html
-
Lego, jeg er med på hva kursmål er! jeg ka bare ik se vi er i nærheden af de kursmål flere analytikere er kommet med. min undren er blot, at trods positive nyheder i løbet af året, har ik ku holde kursen oppe i de niveauer den er kommet efter nyheden. derimod er den sivet tilbage til udgangspunkt mere el mindre. Derfor min skepsis. så jeg vil se beviset før jeg tror på det

-
Nickstar - nu har du lige set salgstal der har skuffet, og derved når vi ikke konsensusestimatet på salg af Darzalex. Udover dette så kom der en skuffende meddelelse omkring CARINA i marts måned. Så alt har da ikke været positivt i 2017
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind