Genmab — Oktober 2017
-
Der er noget, der overhovedet ikke stemmer i ROW
-
Jaaa... måske er der afsluttet midt i september måned for 3. Kvartal... hvem ved ?.. der skal nok komme en forklaring, måske en mærkværdig forklaring.... det er noget mystisk ? Men forklaring skal nok komme.... men måske meget godt at få begge ben på jorden -:)
-
som tidligere sagt, så ved jeg intet
-
men jeg vil meget gerne blive klogere
-
at JJ er holdt op med at tage patienter ind tror jeg du tager fejl i
-
I US mangler vi blot acceleration Q1-Q2 5% Q2 -q3 8%. ROW har vi set store udsving i q416-Q1 10% og derefter 61% og nu 0%. Altså lyder en blanding af prissænkningerne og udsving plausibelt. Og benene er helt rolige og er i startblokkene - de har ikke været nogen steder henne

-
JV du læser ikke det jeg skriver. Selvfølgelig er antallet af behandlede patienter i positiv udvikling. En mulig forklaring på lageropbygning i f.eks. juni kunne være at indkøberne disponerer for juli inden de går på ferie. Dårlige juli tal i US kunne tyde på det.
-
Er det ikke netop fordi jeg læser, det du skriver og du refererer til noget jeg ikke skriver?
-
Uden nogen sammenligning - så får jeg mindelser om dengang i 2014 hvor der blev skrevet med stort (af flere skribenter- nogle skriver her ikke længere) om hvorfor bla Novod kursmål var aldeles urealistiske. Om realisme og benene på jorden
det man talte om var hvorfor en kurs over 200 var himmelsvævende urealistisk. Novod var vist fremme med 600. -
God morgen.

-
Mornings - så er der opvarmning til nye IND'er https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/watchmedier-assets-prod/pdfs/3101_Clinical_Trial_Supply_Coordinator_Job_ad_FINAL_1_pdf
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind