Genmab — Oktober 2017
-
-
Ja. Tallene for juli var en stor skuffelse. Jeg havde regnet med effekt fra dara+pom, men den udeblev
-
-
Overall, in the third-line setting, DARZALEX-containing regimes are now about 1/3 of market share. And that's very close to -- very similar to the market share of REVLIMID. So each month, it's sort of down at the beginning to sort of swap over. REVLIMID gets the most 1 month. DARZALEX, the next. So they're pretty equal at about 1/3 each. Also seeing in the third-line, as you would expect, that the combinations -- DARZALEX combinations are used more than the DARZALEX monotherapy in that third-lin
-
Sukker. Det er jeg helt med på - jeg hentyder til label expansion med pom, der kom medio juni. Den skulle gerne vise effekt oven på din beskrivelse. Måske endda off label siden vi taler US
-
100 mio i US bliver ikke i år
-
en klinikdag i juli omsatte for 3,65m mens en klinikdag i august omsatte for 3,97. Juli var præget af ferie og flere medikamenter så endda større fald end dara
-
Den her forudsigelse vil nok være lidt kontroversiel - men hvis vi ikke ser effekt af label expansion, så vil vi i 2017 ikke se større recepttal end i august måned
-
jeg tænker, at det er klinikdagene, der er den egentlige driver. Kigger man på dem, og deres fordeling på månederne, så kommer det til at knibe med at nå 100m på en måned i 2017
-
Hvis det er klinikdagene, der driver udviklingen, så kan vi lave nok så meget ekstrapolering mellem månederne. Det nytter bare ikke noget
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind