Genmab — Oktober 2017
-
pensionisten & vitus - efter i går kan vi vel næsten ikke være i tvivl længere. Salgstallene kommer til at styre os fremover. Det er lidt en brutal opvågning, men også starten på en ny æra i GEN
-
jeg har i hvert fald glædet mig meget, til vi kom hertil. Men vi er kun i vadestedet mellem pureplay biotech og quasi-pharma i form af store royalties. Imponerende at vi kan tabe kr. 7 mia i markedsværdi på noget, der essetielt kun er en kr. 30 mio forskydning i royalties
-
med en lidt bagvendt beregning kommer jeg til, at vi har fået et smæk i p/e = 233 størrelsesordenen...
-
med det nuværende omstningsniveau burde vi krydse blockbustergrænsen i november.
-
uden vækst ifht Q3 burde det ske 6,6 dage inde i november
-
enig
-
sjovt nok, så burde det være lige oveni GENs Q3 announcement
-
jeg sidder og kigger på GEN events i den nære fremtid og falder over den 14 december i Oslo. Gad vide om det har noget med oliefonden at gøre?
-
probably
-
129mill på en måned, er det ikke lettere optimistisk?
-
Nu var det en alt andet lige beregning. Combo i Europa og dara+pom i US må da for fanden snart få noget tracktion. Så oktober forhåbentlig
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind