Genmab — Oktober 2017
-
jeg kan anbefale et regnskabskursus på aftenskole - hør specielt efter, når der bliver talt om indregning
-
Du får, hvad du sår
-
Rolig nu. Brug eventuelt Q&A til at spørge ind om disse ting.
-
Du mener den nye IFRS fra 2015 der skal implementeres senest ultimo 2017? Måske andre regler gælder i USA, men du kan måske oplyse mig specifik om gældende regler for USA. Desuden står der specifik at omsætningsreglerne er anderledes for Pharma, men det er ikke noget jeg gider beskæftige mig med. Jeg prøvede at give Alf nogle mulighedsscenarier da han lyd lidt frustreret over udviklingen i aktien og manglede nogle mulige forklaringer og det er fint de skydes ned.
-
næh - jeg mente, det jeg skrev. IFRS kommer nok til senere
-
som så meget andet, skal basics være på plads inden vi kan gå videre
-
basics = det basale
-
Hvordan har salget for de øvrige lægemidler (konkurrenter) til behandling af myelomatose udviklet sig i Q3 i USA, nogen der ved det?
-
velcade FALDT 10%
-
men det var i ROW
-
det er godt nok heftig volume i disse dage
-
ja, man kan godt få lidt bange anelser for at nogle af de store har skiftet mening
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind